Monday, May 21, 2012

POSTPONE 2.0

Merujuk posting sebelum ini, saya menentang Utusan Melayu (M) Berhad dalam kes buang kerja serta-merta yang semakin menghampiri ulang tahun ke-3 ditangguhkan lagi. Peguam saya menelefon untuk memaklumkan bahawa kes ini ditangguhkan atas alasan isteri peguam syarikat mengalami masalah kesihatan. Untuk makluman semua, kali pertama ditangguhkan adalah kerana saksi syarikat melangsungkan perkahwinan. Saya diberikan amaran beberapa kali oleh pihak kesatuan untuk tidak mengeluarkan sebarang kenyataan kerana kes masih dalam perbicaraan, justeru, apa yang saya termampu lakukan ialah mengeluh dan berdoa agar kes ini berjalan dengan baik dan mengikut jadual tanpa wujudnnya alasan-alasan yang saya rasakan sebagai pelik dan terlalu tidak logik bagi orang yang cetek pengetahuan guaman seperti saya. Tarikh seterusnya perbicaraan ini tidak saya ketahui buat masa ini.....

No comments:

Post a Comment